lauantai 27. huhtikuuta 2013

Oma tahto

Mistä voimani näyttelyssä oli alun perin neljä maalausta teksteineen. Nyt näyttely on menossa Ouluun Il Mundoon toukokuun ajaksi  ja se on lisääntynyt. Siinä on nyt viisi maalausta ja jokaiselle maalaukselle oma tarinansa tai jokaiselle tarinalle oma maalauksensa.

Tässä olisi tämä viides maalaus ja viides teksti.
Olkaa hyvä.


Oma tahto

 



Älä tule mulle
sanomaan
mitä saan
           ja mitä en.


Älä tule mulle
näyttämään
kuka olen
           ja kuka en.


Älä tule mulle
väittämään
että tunnet minut
                       parhaiten.


             Mulla on tahto
                         minun oma

            ja tahtoni tuntee minut
            läpikotaisin
            tietää minusta kaiken.


Teksti: Kaisa Halmkrona
Maalaus: Marianne Lukkarinen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti