maanantai 22. huhtikuuta 2013

Kiire meinaa viedä taas aikani

Olen vuorotteluvapaalla, vapaana runoilijana ollut tammikuusta 2013 asti. Ja kohta on jo toukokuu. Aika menee ja on ja se vie mua mukanaan, silti vaikken olekaan päätyössäni ollut neljään kuukauteen, on kiire taas.

Tänään olen menossa hakemaan valmiit runokuvajulisteet, kolmas näyttelyni on tulossa, viimeistään syyskuussa.

Tapasin lauantaina menneisyyden ystäväni ja hän sanoi, että hänen miehensä on valokuvaaja ja hän voi ottaa minusta kirjailijakuvia. Eli tänään on sitten myös kuvauspäivä. En ehdi tänäänkään työhuoneelle. Huomenna ajattelin ehtiä. Jos en muuta niin katon mitä puherunoja kerron sitten siellä Kuopiossa, Runopuulaakin SM- kisoissa.

Tuli just viesti, takakannet on tehty. Katsoa ne ja sitten sinne Ouluun hakemaan Erityinen-näyttely kotiini. Ja toukokuussa olevan Mistä voimani -näyttelyn tekstit pitää tulostaa ja kehystää uudestaan, paremmiksi. Ja mainokset pitää myös suunnitella.

Keskiviikkona olen lähdössä Tampereelle, perjantaiksi takaisin ja lauantaina olisi ruokakutsut lapsilleni ja heidän kumppaneilleen. Syödään hyvää ruokaa.

Ja toukokuun toinen päivä olen jo matkalla Ranskaan. Siellä sitten harjoittelen ne puherunoni valmiiksi asti. Ja kesäkuussa pitäisi olla kolmas teokseni jo kädessäni.

Ja näin viime yönä unta tästä kolmannesta teoksestani ja ihmettelin, miten mie voin nähdä ja tuntea tunteet unessa noin voimakkaasti ja tajusin, että tässä mennään nyt sittenkin sitä neljättä kirjaani kohti, sitä tunnekokoelmaani taas.

Mutta nyt sinne Ouluun ja ensin katson ystäväni tekstit läpi, lupasin niin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti