maanantai 26. elokuuta 2013

III Kolme

III kolme -runokuvanäyttely


Tervemenoa Ouluun Cafe Krudaan 2.9. - 14.9. 2013!

Olen työstänyt kolmen vuoden sisällä useamman eri ihmisen kanssa yhteisnäyttelyjä. Ja syyskuussa, kaksi ensimmäistä viikkoa minulla on Cafe Krudassa esillä kolmesta eri näyttelystä runokuva-teoksiani. Olen itse paikalla III kolme -näyttelyssä lauantaina 14.9. 2013 alkaen klo 16. 00. Jos joudat kanssani nauttimaan kahvista, teestä ja juttelemaan esim. jostain erityisestä, ihmisissä olemisesta yms. kuuntelen ja olen läsnä. Tervetuloa! 


III kolme

I Erityinen

Runot: Kaisa Halmkrona
Kuvat: Arimo Eklund

Erityinen on nyt ensimmäisen kerran kokonaisena viiden taulun sarjana näytteillä. Runot olen omistanut ystävilleni.

II Olet rakas

Runot: Kaisa Halmkrona
Italiankielinen käännös: Pirkko Kukkohovi
Runojen taustana on Marianne Lukkarisen maalauksista tehty juliste.

Olet rakas on yksi teos Mistä voimani -sarjasta. Mistä voimani on ollut näytteillä myös italian Donato Rizzin Arte Trenta Sette -galleriassa 1.8. - 10. 8. 2013 välisenä aikana.

III Eläminen

Runo: Kaisa Halmkrona
Kuva: Janne Halmkrona

Eläminen on yksi taulu Ihmisissä-sarjasta. Ihmisissä oli ensimmäinen runonäyttelyni ja se sisälsi kolmetoista eri kuvaa ja runoa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti