keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Huomenna taas matkalle

Olipas jännää tarkistaa tänään tili, että onko rahaa jäljellä ja kuinka paljon. Matkat tilasimme ja maksoimme silloin kun tienasimme molemmat jotain.

Mutta siis huomenna torstaina me lähdemme lentokoneella Oulusta Helsinkiin. Perjantaina jatkamme matkaa Helsingistä Dusseldorfiin. Siellä ollaan jonkun aikaa ja jatketaan matkaa Ranskaan. Ensin mennään Lyoniin. Ollaan vuokrattu auto sieltä. Maanantaista alkaen olisi tarkoitus olla pari vuorokautta Espanjassa ja sitten takaisin Ranskaan ja sitten lentokoneella Frankfurtin kautta Suomeen. Äitienpäivänä oltaisiin jo kotona, Limingassa.

Tänään pitäisi siis pakata.

Ajattelin valmistautua matkallani Runopuulaakin Suomenmestaruuskisaan. Tiedän että se on lavashowta, lavarunous. Mutta ajattelin, että se riittäisi ja olisi minulle paljon eli tarpeeksi, että osaan ja tiedostan runoni hyvin. Ja ajattelin oppia sen matkallani.

Lähden tälle matkalle Juhon kanssa. Enkä missään nimessä lähtisi ilman Juhoa. Juho ajaa autoa. Juhon kanssa voi olla vapaasti ihan vain itsensä. Juhon kanssa ei tarvitse yrittää mitään, voi vain olla sitä mitä on. Juho osaa englantia. Juho osaa hieman ehkä myös Ranskaa. Ja hän ottaa valokuvia meidän ensimmäiseen yhteiseen näyttelyyymme, johon minä kirjoitan runot - > luulen tällä hetkellä että runot kertovat meistä. Me tekisimme yhdessä näyttelyn meistä. Mutta sitähän ei tiedä vielä mistä ne kertovat tai mistä kuvat tulevat. Sen näkee sitten.Toivottavasti Juhollakin on yhtä helppoa olla minun kanssasni, kuin minulla on olla hänen kanssaan.

Ja alan työstämään uutta keskeneräistä kokoelmaani myös. En vielä tiedä, että onko se tunnekokoelma vai onko se jotain muuta, minulla niitä keskeneräisiä on niin monta. Ja ajattelin myös kirjoittaa matkallani, ainakin jossain vaiheessa tätä blogia. Tämä on nykyään minun ainoa päiväkirjani ajalta kun olen vuorotteluvapaalla oleva vapaa runoilija.

Tästä tulee taidematka eli ihan selvästi työmatka.

Pitäisi vain ensin pakata ja aloitan sen nyt. 



    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti